Hvordan ser det ut hos Sveen Bil etter et halvt år med Enklere Lager?

Hvordan ser det ut hos Sveen Bil etter et halvt år med Enklere Lager?

I fjor sommer ryddet en sinna rallyfører opp på verkstedet til Sveen Bil. Har de klart å holde orden i sysakene?

For en liten tid tilbake sendte vi rallyfører og entreprenør Eyvind Brynildsen for å rydde opp i kaoset på det nye verkstedet til Sveen Bil, med litt hjelp fra Enklere Lager. Etter en utvidet skyllebøtte om tomflasker og rot, ble de blå Enklere Lager-skapene rullet inn på verkstedet for å få system i sysakene.

Men én ting den kyniske leser sikkert lurer på, er hvorvidt det fantastiske resultatet faktisk har holdt seg, eller om alt skled helt ut igjen etter at kamerateamet dro hjem.

I klassisk «Hvor er de nå»-stil tok vi med Eyvind tilbake for å sjekke hvordan det ser ut hos Sveen Bil et halvt år etter storrengjøringen. 

 

– Et system som gjør hverdagen mye enklere


– Se her ‘a! Så ryddig! Nå går det an å gå inn døra uten å tråkke i søppel, og det er lyst og fint, utbryter Eyvind.

Det er mildt sagt natt og dag mellom verkstedet slik det så ut da han først kom på besøk, og slik det ser ut i dag. Ikke bare er verktøy og utstyr samlet i de blå skapene, men hele verkstedet har fått et skikkelig ansiktsløft. 

Nested Sequence 01.00_00_04_10.Still001Sveen_oppfølging.00_00_46_12.Still002Sveen_oppfølging.00_00_51_26.Still003Relekta_Rydder_Opp_v5.00_02_19_16.Still016

Eyvind sjekker skuffene – alt er på sin faste plass, helt i tråd med Relektas system. Man kan bli blank i øynene av mindre.

– Det er ikke så mye vi gjør, men Relekta gjør alt. De har hjulpet oss å få ting i et system som gjør hverdagen mye enklere, og følger opp og fyller på. Det er full kontroll hele tida og vi har det vi trenger, sier Kenneth.

Les også: Hvorfor har Relekta så usedvanlig lojale kunder?

 

Bli med på månedlig oppfølging med Relekta

Enklere Lager-konseptet går ut på å samle størst mulig bruksområde på færrest mulig høykvalitetsprodukter, og fjerne alt som er overflødig. Skal det fungere, er du avhengig av god oppfølging, så du kan være sikker på at den nye produktmengden dekker hele behovet til verkstedet ditt.

I videoen over får du se utdrag fra et typisk oppfølgingsmøte, som Sveen Bil har hver måned. Kenneth får gi tilbakemelding på hvordan det går, om de har alle produktene de trenger, og om gutta på verkstedet har behov for noe nytt.

Viktigst av alt, som Kenneth selv sier: 

– Jeg vet jo at hvis det er noe prekært vi trenger der og da, så er Relekta bare en telefon unna. Det er vi veldig glade for.

Det gjelder forsåvidt deg også. Er du interessert i Enklere Lager for ditt verksted eller maskinpark, er det bare å slå på tråden.

New call-to-action